محمد اسفندیاری پارسا
محمد اسفندیاری پارسا

دانلود آنتی ویروس ای وی جی – AVG AntiVirus 2013

آنتی ویروس قدرتمند اِی وی جی 2013

AVG AntiVirus 2013 3345a6382

آنتی ویروس AVG یکی از بهترین و قدرتمند ترین انتی ویروس های موجود می باشد که متعلق به شرکتی از جمهوری چک است.افراد زیادی در سراسر جهان برای حفاظت از سیستم خود از این انتی ویروس استفاده می کنند. این شرکت سعی داشته هر ساله با افزودن ویژگی های جدید به این نرم افزار رضایت مشتریان خود را جلب کند.آنتی ویروس AVG با اشغال کردن حجم بسیار کمی از سیستم شما و با سرعت بالا می تواند سیستم شما را در مقابل ویروس ها ،تروجان ها و هر ابزار مخرب حفاظت کند.لازم به ذکر است که این انتی ویروس تمامی راه های الوده شدن سیستم را با جدیدترین روش ها و تکنولوژی را کنترل می کند.

قابلیت های این انتی ویروس :

- اپدیت سریع

- استفاده اسان

- پشتیبانی انواع ویندوز ها

- دارای اخرین تکنولوژی برای مقابله با ابزار ها مخرب

و …



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 23 آبان 1392برچسب:دانلود آنتی ویروس ای وی جی – AVG AntiVirus 2013,
ارسال توسط محمد

th1 دانلود EMCO Malware Destroyer 7.1.20.120 حفاظت از ویندوز در برابر برنامه های مخرب

EMCO Malware Destroyer 7.1.20.120 نرم افزاری است برای محافظت  کامپیوترشما  در برابر نرم افزارهای مخرب و دیگر تهدیدات .این نرم افزار یک ابزار ضد ویروس رایگان است  که به شما برای سازماندهی و آماده سازی اسکن‌های سریع و منظم برای شناسایی نرم افزارهای مخرب و حذف تهدیدات مختلف کمک می‌کند و تمامی برنامه های مخرب ویندوز را از بین میبرد.از ویژگی های این نرم افزار میتوان به اسکن فوق‌العاده سریع نرم افزارهای مخرب ودارا بودن موتور اسکن بسیار قدرتمند و سریع اشاره کرد.برای دانلود این نرم افزار با لینک مستقیم به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
دانلود نرم افزار آنتی ویروس Hitman Pro 3.5.8 Build 121
تحقیقات نشان داده که بسیاری از رایانه ها با وجود داشتن سیستم امنیتی بروز رسانی شده ، آلوده به ویروس و بدافزار هستند و گاهی مشکل چندانی در استفاده از آنها بوجود نخواهد آمد. اما با این وجود استفاده از یک رایانه آلوده خطرات بسیاری را به دنبال دارد. برای آگاهی از وضعیت رایانه خود می توانید از نرم افزاری کوچک و کاربردی مثلHitman Pro استفاده نمایید. این نرم افزار که به صروت پرتابل عرضه می شود ، قابلیت اجرا از یک حافظه فلش ، هارد اسکترنال و شبکه را داراست. در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید از آلودگی و یا عدم آلودگی سیستم خود مطمئن شوید و در صورت بروز مشکل برای حل آن اقدام نمایید. یکی از امکانات جالب این نرم افزار امکان اسکن و پاکسازی سیستم از طریق سیستم محاسبات ابری است. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
دانلود نرم افزار آنتی ویروس McAfee AntiVirus Plus 2011 V.4.5.147
شاید بتوان امنیت را مهم ترین مسئله در دنیای مجازی نامید. با گسترش فوق سریع انواع مخرب های رایانه ای از قبیل ویروس ها ، تروجان ها ، فایل های جاسوسی و بسیاری دیگر، امنیت اطلاعاتی که ما در رایانه های خود و یا در فضا های مجازی در اختیار داریم در گرو این است که تا چه حد به امنیت اطلاعات خود اهمیت داده ایم و به این باور رسیده ایم که اینترنت اصلا جای امنی نیست و تلاش کرده ایم تا ضریب امنیت اطلاعات خود را تا حد امکان افزایش دهیم. در راستای تحقق این هدف که بتوانیم امنیتی نسبی برای اطلاعات خود ایجاد کنیم ، نرم افزارهای بسیاری ارائه شده اند که در آنها سعی شده است تا امنیت کاربران را به بهترین نحو تأمین کرد. McAfee نام یک کمپانی معتبر تولید کننده نرم افزارهای امنیتی رایانه ای است که کمتر کاربری پیدا می شود که نام آن را نشنیده باشد. McAfee AntiVirus Plus آنتی ویروس این شرکت به دلیل تأمین امنیت مناسب برای کاربران برنده جایزه نیز شده است و امروز آن را برای شما آماده کرده ایم. این آنتی ویروس قادر است تا بخوبی از سیستم شما در برابر ویروس ها ، بدافزارها و نرم افزارهای جاسوسی محافظت کند. استفاده بسیار ناچیز از منابع سیستم ، سرعت بالا در اسکن فایل ها ، فایروال داخلی قدرتمند و عملکرد مناسب در حمله هکرها را می توان از جمله موارد مهم در مورد این نرم افزار دانست. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 37524
تعداد مطالب : 308
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


blank">استخاره آنلاین با قرآن کریم

فال حافظ

تعبیر خواب آنلاین



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



بازی آنلاین




جاوا اسكریپت

تماس با ما تماس با ما

.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


چت


 
فال انبیاء

جاوا اسكریپت

*
*
*
*
*
*
*
face=Tahoma>

Airfield Mayhem کد بازی جذاب و ه
بازی آنلاین پرندگان خشمگین

قشم آنلاین